tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Friday 3 December 2010

Saya Nak Hadiah Tudung Dari Ana

salam bismillah,



2nd time join GA dari ana..... hope ada rezeki saya sempena birthday sy semalam hehehhehe
enjoy baca blog ana.... kisah ana n yg admire sgt2 kat rumah dia... mcm nk terjah jer rumah ana nie :)
boleh ker? yg best masuk blog ana, sy jumpa kawan lama masa keje @ private company dulu... wyrawaty, dia pun dah kawin dgn 1 anak....

jom join saya nak hadiah tudung dari Ana..

Syarat utama mudah jer
print screen number 131415..



1 comment:

  1. Kak zila..
    hepi besday to youuu.. hehhe.. moga ada luck utk kali ni..

    jemput la dtg umah ana ye.. habaq dulu b4 dtg.. hehhe

    ReplyDelete

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends