tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

Follow by Email

so sweet ^ __ *

Tuesday, 28 December 2010

Rindu

salam bismillah,

rindu lah....... bila agaknya sy nk start balik nie.... bahan dah ada... mood jer x ada...masa pun x mengizinkan........ huhuhuhu alasan semata2.... kalo nak seribu daya kalau x nak macam2 alasan di berikan.... anak2 dah bising katanya lama dah ibu x buat cokelat... si sya selalu ambil mold nak cokelat nie tue.... mcm2 di request........













1 comment:

  1. sedapnye.. buat la utk ana gakkk.. resepi ada takk

    ReplyDelete

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends