tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Friday 3 December 2010

Happy Holiday ya

salam bismillah,

saat entry nie di publish sy tgh menghitung jam nk g jumpa anak bujang yg di tinggalkan bersama atuknyer.... InsyaAllah kalo x apa2 hal, mlm nnti gerak balik ke muor :)

n

saya dipaksa terpaksa n sekarang dgn   hehehhehe sukarela menghabiskan cuti tahun menemankan suami n anak2 tanpa arah tujuan lagi :) so sy akan brcuti sampai 12 Disember nie :)
tak decide ke mana arah kami... tp yg sure quality time with family :)
doa kan semoga percutian kami ini diredhai n perjalanan di lindungi Allah S.W.T

aminnnnn

cuti2 kami di mulakan di MUOR........ pas tu x decide lagi di mana........................



yg pasti nk tgk laut coz hubby suka jalan2 ke laut..... tgk matahari terbenam..... tgk keindahan alam ciptaanNya........ farisya nak main pasir..... hakim nak mandi opssss bukan hakim jer minat.... dua princess tu pun kalo dapat mandi laut or pool payah nak stop....






so apa minat saya..... hmmmmmmmmm kena zoom dulu lah hehehhehhe saya suka makan, cuci mata n cuci duit hehehhehhe  tp cuti kali nie x bole nak shopping coz nak daftar sekolah hakim masuk darjah 2......... nak beli buku, baju, kasut n macam2 ler........ tp dah nama cuti sekolah kan..... so saya kena membajetkan holiday saya supaya balance :)


p/s:gambar di google

No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends