tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

Follow by Email

so sweet ^ __ *

Friday, 17 December 2010

Citer Lawak

salam bismillah,

hubby buat citer lawak semalam..... katanya dia timbang berat 90kg tapi kena tolak 10kg.... so berat dia 80kg hehhehehh itu memang berat dia semenjak berhenti merokok 2 thn lepas.... tp yg membuat sy tertanya n kenapa kena tolak 10kg??????????????????



suspen x........... hehehehehe

cuba teka
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

rupa2nya dia dah adjust kat jarum penimbang tue.... dari 0 ke 10kg :)

tak puas hati sy g lah tgk penimbang tue....... ohhhhhh memang betul dia dah adjust jarum tue :)

patut hari isnin lepas saya timbang berat 7+kg..... memang terkejut tau.... sy dah fobia dgn angka 7+kg nie.... mana taknya zaman sekolah sy dah lalui nya...masa form 5 sy teramat comey n montel hehhehhhe.... amat tertekan tau........

alhamdullilah sy belum lagi 7+kg :) hubby kata tu yg dia tgk sy x berselera makan malam 2, 3 hari nie hehhehhehe............

itulah citer lawak nya............

2 comments:

  1. hehehe...
    husband akak tu wat suspen jer..

    ReplyDelete
  2. hehheheh tu lah yana.... akak lg lah panik...

    ReplyDelete

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends