tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

Follow by Email

so sweet ^ __ *

Wednesday, 22 December 2010

angin menyerang

salam bismillah,

hr nie bdn x sihat... dah masuk angin, tekak loya, perut memulas2, tangan n kaki sejuk, mata merah berpinar2, pening2...... hubby suruh mc jer, tapi sy x nak, lg penat duduk rumah...

kes sebenarnya semlm sy lewat bf, dlm kul 10.30pg... masuk keje terus settlekan surat pos laju yg nk di antar... tghari x lunch coz still kenyang lg.... balik rmh tunggu hubby balik minta dia bw g putra perdana g kedai cosway... smpai rumah dlm kul 7.30ptg, get ready masak dinner yg simple nasi putih bersama butter prawn.... time masak nie dh rasa x sedap badan... settle masak dlm kul 9

baru jamah 2 suap, tekak n bdn dh rasa semcm n sy pun berlari ke bilik air.... nasib smpat.... tau apa yg trjadi???????
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


sy mengeluarkn semula apa yg di makan di pagi tu.... badan dah lembik....... tp sy gagahkan juga makan malam tu walau sikit..... ayah n sya dah perli2.... tu lah ibu x nak makan nasi kan dah muntah hihiihiihihi pandai sekrg anak dara nie bercakap.. kalo kitaorg marah dia pun dh pandai merajuk....... ayat yg biasa dia guna sekrg nie... abg x dpt A, Sya dapat A.... abg tamak, nanti Allah marah....

lepas dinner sekali lg sy mengeluarkan apa yg di makan... huhuhu x pernah alami mcm nie... kecuali time ngandung.... tp sekrg nie sy x ngandung yer hihihihi minta izin hubby nak landing jap.... bgn pagi rasa mcm dh ok sikit.... paksa diri g kejer...

tgh ari hubby call pesan suruh makan, x payah nk diet katanya huhuhuhu sy bukan diet cuma cuba utk kurangkan makan n tukar habit pemakanan sebelum ini.... sambil tu ada dia selit kot2 ngandung x????? isk isk isk sy x ngandung lah... baru lepas peod hihihihi mungkin salah makan x,




1 comment:

  1. ha!! za igt akak ngandung jugak! hahahaha :p

    get well soon kak..

    ReplyDelete

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends