tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

Follow by Email

so sweet ^ __ *

Tuesday, 14 December 2010

n3 tertangguh juga...... gambar MAHA 2010

salam bismillah,

utk kenangan terindah 2010..... biasa lah 2 bulan terakhir nie.... kami sekeluarga byk menghabiskn aktiviti family.... lagi pun kan cuti sekolah :)

time g MAHA nie, kami 4 beranak jer.... hakim di tinggalkan di MUO bersama atuknyer... amat berbeza berjalan x cukup korum.... biasanya mulut saya akan bising mcm mulut murai tue.... membebel, menasihati, memarahi n me macam2 lagi lah :) nie hakim x sy kuranglah bising hehhehehhe

ketahui lah anak ku.... kamu akan merindui bebelan ibu ini... saat ibu tiada lagi huhuhuhu sedihnyer bunyi iskh iskh iskh :(

dah meleret lah pulak..........



p/s: gambar byk lg... tp dlm hp suami... ok gak g nie.... dapat ronda2 naik bas.... dpt beli pokok jambu batu tanpa biji n pokok limau purut dgn hrga RM10....  n dapat beli yg sy teringin sgt dari negara china :) n sy dpt tawar 1/2 harga jugak


No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends