tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

Follow by Email

so sweet ^ __ *

Wednesday, 24 November 2010

Taman Cinta Kami

salam bismillah,

tajuk x leh tahan kan hehehheh semenjak 2 menjak kami rajin ke taman membawa anak beriadah n mengeluarkn peluh n nk mncapai impian langsing sikit dr sekrg nie :)

nie antara aksi2 putera puteri ku

di mulakan si qiera yg suka nangis jer huhuhu berebut racket badminton dgn kakak


farisya dgn botol air, boleh jadi model iklan milo x nie

farisya menjadi pengadil, hakim dgn gaya pro

ok lah penat main dgn ayah.... belajar teknik timbang bola pulak... qiera pun nak belajar jugak lah


ibu.... mcm nie cara timbang bola ke?


ayah membawa diri dgn farisya untuk mencari buah tunjuk langit hehehehhe 
jgn marah yer :)

 n akhirnya ada juga muka tuan blog nie hehehhehhe
 mesti qiera nk ckp adoiiiii sakit lah genggaman ibu nie huhuhuhu

farisya n ibu.... kdg2 dia manja n kdg2 brutal huhuhuhu

jgn tiru gaya sy.... kt sini semua alatan exercise.... so sy jadikan sbg buaian

qiera sgt suka main x kisah kt mana asal bw dia keluar dr rumah....

hope hakim akan fit smpai besar :) walau sy kurus sy fit brlari tau

sekali lg qiera nangis coz dia x dpt buat senaman bangkit tubi mcm hakim buat... 
dia ingat dh besar ler tu semua nk buat sama

gmbr akhir sebelum kejadian kamera jatuh huhuhuhu terus lens jd error 
no picture anymore:(



2 comments:

  1. title x sesuai ek.... hehhehe
    taman putra perdana, putrajaya :)

    ReplyDelete

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends