tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Thursday 11 November 2010

SUDAH BERUBAH PART 2

Salam bismillah,

ada lagi sambungan sudah berubah.... kali nie tentang kerja pulak...
selagi umur panjang selagi sihat kita akan terus berkerja dan berkerja...
walau dah pencen pun kerja tetap kerja, cuma berlainan situasi jer :)

as normal human (selalu jer guna ayat nie kan ) kadang2 dalam berkerja ada gak cacat-celanya.... dan kita suka-suka tuding jari mengatakan betul atau salah... n bg sy sentiasa think positif.... terpulang pada persepsi masing2....

Apa yang SUDAH BERUBAH lagi..... ini combine dgn kerja dan anak....
saya sudah tukar unit n bos.... AKHIRNYA
saya suka buat benda baru dan mencabar.... mungkin atas pengalaman sy berkerja di private yg membuatkn sy mcm sy skrg nie :)
nampak macam ayu, sopan, lemah-lembut ala-ala perempuan melayu terakhir :)
jgn tergelak yer sy memuji diri sendiri saper lagi yg sudi memuji saya hehehehhee
saya seorg yg tegas, garang, x sabar punya org n sensitif, suka sgt jaga hati org, bila sy terasa sy simpan, pendam n diam bila dah x tahan nangis hehehheh nie perangai buruk saya

dah melalut lak dari tujuan asal....

apa lagi yg berubah........ kebiasaan saya smpai ofis 7.40pg punch card n baru hntr anak ke taska... minggu nie sy hntr anak dulu then punch card lg 5-10 minit ke jam 8.00pg huhuhuhu nasib sempatkan. yer lah semenjak dapat SUB baru n dari pandangan mata kasar n info dia seorg yg pentingkan displin n masa..... so kesimpulannya sy pun kena displin n menepati masa :) sy kena ubah sikit lah hehehhehehhe :) pada sy betul cara dia............ n sy as normal human, cuba perbaiki diri.
yer lah kekadang kita x sangka perkara nak jadi time perjalanan ke ofis :)

n rutin exercise sy brjalan 5minit pun berubah juga :) biasa sy dr blok selatan hntr anak ke blok utara then sy g beli breakfast so apa yg sy exercise tu x berapa nk jadikn... Now, saya hntr anak n park kete di utara so brjalan ala lenggang mak limah ke selatan yg ambil masa dekat 5 minit mcm tu gak lah di petang hari..... so harap2 bole berterusan lah yer :)

nnti nak share info tentang berjalan kaki :)

No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends