tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

Follow by Email

so sweet ^ __ *

Wednesday, 3 November 2010

Alamak...... Mcmana Bole Terlepas Pandang

salam bismillah,

punya lah saya confident yang saya dah buat..... semak kat rumah belum buat lagi
macamana lah saya bole terlepas pandang.... kesian Qiera

Qiera dah 1 tahun setengah, baru saya tersedar...

ASD utk Qiera tak buat lagi....
Sorry dik ibu x sengaja.... mati2 ingat dah buka akaun dia
so.... bila lah saya nak g buat nie

esok sempat tak??????




2 comments:

  1. bagus2!! bia banyak duit qiera nanti bleh banje aunty zaza! :D

    ReplyDelete
  2. bole jer aunty :)
    simpan sikit jer pas tu biar beranak sampai dia membesar :)

    ReplyDelete

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends