tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

Follow by Email

so sweet ^ __ *

Tuesday, 16 November 2010

Dari RM5 jadi RM3

salam bismillah,

terus semangat nk story kt blog..... baru balik dr beli lunch @ cafe di ofis.... still dlm bungkusan lg nie..... dah byk kali terjadi, letak hrga yg kdg2 x logik :(

mungkin saya jarang2 membeli makanan di cafe.... x tau lah kalau memang dh naik harga huhuhuhu hari nie ambil makanan berasaskn sayur jer, pajeri nenas, sayur pucuk manis labu, n telur asin... mak cik itu caj RM5

sy tanya menu nie jer RM5.... sy tanya dgn penuh sopan santun k

bila dia semak balik... dia ingat pajeri nenas tue ikan sardin masak kari huhuhuhu :) mak cik tu minta maaf coz salah kira, sy pun x lah brkira sgt... tp kalo dh selalu jer letak hrga yg x logik trpaksa gak saya berkata2 :)

itu jer lah.... nk makan pajeri nenas feveret sy :)

selamat MENJAMU SELERA

1 comment:

  1. huhu, nasib baik akak tanye kan, x kan la menu mcm tu sampai RM5...tersilap rupenyer...

    ReplyDelete

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends