tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

Follow by Email

so sweet ^ __ *

Thursday, 19 May 2011

Enjit-enjit semut Vs Zikir

salam bismillah,

sekrg nie anak dara Farisya dok sibuk nyanyi2 lagu nie.... katanya tgk citer kat taska... cd hantu kak limah nie... sy pun kurang faham cerita nie huhuhuhu bukan  sy x mengikuti perkembangan semasa,  cuma masa yg x mengizinkan utk semua ini... paling lama sy boleh mengadap tv hanya 1 jam 

tiap pagi n petang dua princess nie akan nyanyi
" enjit-enjit semut siapa sakit naik atas "
" enjit-enjit semut siapa sakit naik atas " 
" enjit-enjit semut siapa sakit naik atas "  
" enjit-enjit semut siapa sakit naik atas " 

pas tu pagi tadi, anak bujang bersuara pulak,
"ibu, ustaz cakap kalau kita nak nyanyi lebih baik kita zikir, 
nyanyi macam zikir"
ibu pun reply
ok... lah, lagi bagus nyanyi zikir, syaitan2 semua lari, hakim nak buat nakal pun x jadi. hihihihi

dan bermulalah pagi tadi.... sorang menyanyi lagu enjit2 semut, sorang lagi berzikir

hasbi Rabbi JallallahMa Fi Qalbi GhayrullahNur Muhammad SallalahLa Illah Ha Illallah  hasbi Rabbi JallallahMa Fi Qalbi GhayrullahNur Muhammad SallalahLa Illah Ha Illallah


1 comment:

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends