tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Saturday 16 April 2011

Sungkai........... Tg Malim............. Tunggu ........... hehehehehehe

salam bismillah,

insyAllah esok pagi2 kami akan bergerak ke Sungkai.... pergi bersama keluarga n sedara-mara. 2nd time ke sini, mak dah lama nak ajak ke sana n biasa planning asyik x jadi, alhamdullilah kali nie berjaya gak di laksanakan ^_^

mak buat nasi lemak, saya buat cekodok udang, crab popia n aneka bebola.. InsyAllah mak sedara saya, Asmah juga akan join... kalau x aral juga Mak Su Lah anak-beranak juga akan join (mak sedara hubby) so kalo confirm diaorg follow meriah lah hot spring tu nanti ^_^

ops lupa lagi satu, kawan hubby sudah ada di sana bah..... pg2 td dia sms hubby ajak ke sungkai. kata hubby kwn tu tido sana.... lepas berkelah2 merapatkan persaudaraan plannning nak tg malim makan doriyan pulak....

ok lah sambung kemudian dgn edisi bergambar


No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends