tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Wednesday 6 April 2011

...... short n3 .........

salam bismillah,

sonyap jer blog nie kan.... tuan nyer nie ke mana ntah menghilang kan diri.... maaf yer... byk cerita utk di ceritakan..... semua n3 masuk draft, rasa2 ada dekat 10 n3 hehehehe tu lah baru dok type 1 perenggan... ada jer tugas hakiki muncul :)

tuan blog nie pun satu.... n3 nak story panjang lebar hihihihi.... GA saya still berjalan yer tinggal 4 hari jer lagi.... sempat dah skodeng2 blogger kawan2, best n3 memasing....

pada yang bertanya... bagaimana pemenang di pilih tu.... ini jawapannya

untuk pemenang utama di pilih berdasarkan n3 yg memikat hati sy n adik sy cik pae ...

untuk yang lain2 tu berdasarkan cabutan bertuah............

hari yang meletihkan.......... Ya Allah, aku mohon petunjukMu...

Aminnnnnnnnn


No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends