tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Friday 8 April 2011

Makan, Makan, Makan, Bulan Makan Sesajer

salam bismilah...

3 minggu nie asyik makan jer keje saya.... bdn dh rasa semcm dah huhuhuhuhu hari nie pun makan... dari pagi sampai petang :) pagi tadi ada bacaan yaasin n menu utama sponsor dr salah seorg bos n pot luck pada sesaper yg nak bawa.... makanan banyak so apa lagi makan lah sampai ke petang....

antara menu mihun goreng, spaggeti, kuew teow, kuih2 muih pelbagai jenis.... sy bawa aper???? order sajer dgn jiran setaman... kuih karipap kentang... sedap hihihihi x malu kan puji sndiri :)

kalo x sedap, tak kan ada org sms nak order hihihihihi.... alkisah bg lah cikgu2 kt taska anak rasa sorang sikit.... itu jer cerita dia 
malam nie pun aktiviti makan2 lagi.... oh gemuk lah saya.... tolong..... help..... tulong...... Madada ,   giúp đỡ, aider,  مساعدة macam2 bahasa keluar daaa 

malam nie kami, anak2, menantu, cucu Hj Ismail termasuk bibik dlm 7 dewasa n 6 kanak-kanak riang, akan makan busat, besar  we all makan2 kat restoran @ Maeps, Serdang..... nie 2nd time kami makan kt sini.... nak review tmpat nie bole baca kat entry saya tahun lepas celebrate birthday hubby


 ok lah..... cukup time nak balik.......... tatatatata titititititi tutututututu


No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends