tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

Follow by Email

so sweet ^ __ *

Tuesday, 9 August 2011

TENSION!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 salam bismillah,


TENSION!

the moment you are in TENSION

you will loose your ATTENTION

then you are in total CONFUSION

and you will feel the IRRITATION

this may spoil your personal RELATION

ultimately you won't get any COOPERATION

this gets you into COMPLICATION

then your blood pressure may raise CAUTION

and you may have to take MEDICATION

why not try to understand the SITUATION

and try to think about the SOLUTION

many problems can be solved by DISCUSSION

this will work out better in your PROFESSION

don't think its my free SUGGESTION

its only for your PREVENTION

if you understand my INTENTION

U will never come again into TENSION

^_*


p/s: sometime jer pun kita tension kan..... mcm sy, bohong kalo saya tak pernah tension :) Nak masak lauk berbuka pun bole jadi tension hihihihihi :)
Ayat yang selalu gak saya dgr kat workplace nie pening..... huhuhuhuhu nie pun kekadang bole jadi tension buat yang mendengar.........

planning nak masak mee udang utk berbuka nie <3

No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends