tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

Follow by Email

so sweet ^ __ *

Wednesday, 24 August 2011

kisah ramadhan 2011

salam bismillah,

aci x kalo sy update terus makanan sepanjang ramadhan nie :) x sempat ler.. nengok blogger2 yg lain rajin jer update *__^ sy kurang rajin sikit......

yang penting kali nie sekali jer kami berbuka di luar@kedai.... tugas abg i setiap ramadhan beli kuih-muih.... tugas sy masak nasi n lauk sejenis dua jer...... cukup sudah...
kuih-muih pun dah bole agak apa yg cik abg i beli.... pi mai pi mai tang tue kuih yg sama jer dok pusing hihhihihi, TQ yer abg i membeli juadah berbuka  :) ntah saya x lak teringin nk makan macam2 ^__*

nie antara yang sempat di snap :) coklat tue pun jadi juadah berbuka ayah n anak2
yg suka mkn coklat.... dah masuk packet ke 2
x sempat nak jamu kat org, 100 percent coklat n sebiji badam

 sama mcm menu kat atas hihihihi sehari jer rajin snap.... 
hari lain x sompat

nie time berbuka kat kedai D'Arab Cafe, Puchong Utama..... 
makanan ok gak, tp dtg makan time pose nie x cukup utk 5 org hehehehehe
order 1 set dulang lamb khabshah n roti pita

dah x cukup makan tue.... g kedai sebelah pulak :)
order 2 regular dominos .... 
sampai rmh x sempat snap abis di makan oleh anak2

lepas tue @ ofis nie ada buat moreh seminggu sekali, 
di mula kan dgn nasi ayam penyet n kuih tako by zon delima

nie pulak zon saya.... pulut kuning dan talam tepung

yang nie dari zon zamrud... dapat semlm... 
yg special curry puff ikea tue :)

terima kasih kepada semua yang menyumbang juadah berbuka pose nie yer... 
Semoga kita semua di murahkan rezeki oleh Nya.... Amin

Alhamdullilah... rezeki ramadhan kali nie ada gak duit raya dari Hamba Allah.... TQ yer.... dapat lah berbelanja sikit :) bonus dari gomen pun dpt gak.... cukup lah baru keje 6 tahun so bonus pun dapat 500++ hihihihihi Alhamdullilah ada gak kan, dari x dapat aper2 tue... tunggu duit raya dari abg i pulak




nie pun salah satu rezeki ramadhan.... masuk tahun ke 2 dapat kad raya dari bsn nie
TQ BSN


yang paling berharga sangat dapat buku Yaasin dan Amalan Pilihan nie....
semoga saya bertambah keimanan dan keinsafan

yang best yaasin nie ada di tanda  kod warna bagi panduan bacaan
yang mana perlu 6 harakat, dengung, qalqalah dan sebagainyer




No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends