tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Tuesday 23 August 2011

kisah st3via II

salam bismillah,

ingat x entry saya yg lepas tentang pokok stevia.... memang susah nak dapat, try google mostly diaorg jual anak benih dalam kuantiti yg banyak.... time balik muo yg lepas abg i, ada tipon ke taman herba nasuha di batu pahat pun dia x jual pokok stevia nie... katanya nak tengok jer boleh...

kalo dah rezeki tak ke mana kan, ahad lepas abg i ke giant seri kembangan with anak dara sorang nie Farisya Humaira, jumpa lak pokok stevia nie.... Alhamdullilah ^__*

kata abg i lagi, time dia nak balik tue baru dia perasan farisya x dgn dia..... huhuhuhuhu katanyer dekat 15 minit gak dia mencari Farisya nie n last jumpa kat luar giant :(

saya tak ikut coz, sy dgn mak kat rmh tgh senang-lenang busy buat kuih kapal terbang aka kuih lidah kucing..... tue yang x follow.... hmmmmmmm tue lah saya nie memang kuat membebel, pantang diaorg leka sikit, mula mulut nie ternganga nak membebel, x nak perkara mcm nie berlaku lah.... macam-macam budak2 nie

nie lah pokok nyer.... kurang jelas coz di subuh dinihari hehehehehe

camera pun x cukup cergas nak berkerja


No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends