tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

Follow by Email

so sweet ^ __ *

Thursday, 4 August 2011

macam-macam hal

salam ramadhan,

ber FB lunch tadi.... ternampak kat wall member nie.... geli-hati pun yer tp memang adalah kot en suami yg mcm nie.... dah nama hasil survey majalah..... korang cek tak hp en suami memasing? kekadang diaorg x particular bab nie..... benda remeh jer pun, hmmmmm suami sy sendiri???? sy yang letak sendiri hahahahahaha, nengok tak der lak dia rename kan balik hihihihihi

tapi kalo di ikutkan 9 tahun perkahwinan tue, sy di kategori kan ibu pejabat hihihihihi..... lawak di petang hari :) tak kisah lah yg penting kita kenal pasangan memasing yer....... 


Nama Isteri di Handphone Suami (hasil survey majalah)

1 - Baru menikah : MY LOVELY WIFE ♥ ♥
2 - 1 thn menikah : MY WIFE/MUMMY
3 - 5 thn menikah : HOME
4 - 10 thn menikah : IBU PEJABAT
5 - 15 thn menikah : BILIK GERAKAN
6 - 20 thn menikah : BUKIT AMAN
7 - 25 thn menikah : WRONG NUMBER!!

wakaakakkaka....cuba cek hp hasben anda :P

takde kene mengene dgn den....copy paste je


p/s : sungguh tak ku sangka n duga.... ada gak org jadikan sy sumber inspirasi hihihihihihi
BE dah ada balik.... TQ nuffnang

4 comments:

  1. wrong number paling kejam tu...hehehehe...

    ReplyDelete
  2. hahaha..lawak la kak..
    eh pinjam boleh? nk letak kat entry sy..huhu

    ReplyDelete
  3. dakcik-nk pinjam??? boleh ajer hihihihi

    ReplyDelete

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends