tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Tuesday 11 January 2011

Duhai Roti

salam bismillah...




tgh survey n saving2 nak dapatkan nie.... kupon pun x cukup lagi.... saper2 yg nak sedekah kupon cosway kat saya sila angkat tangan...... hihihihi

kena kumpulkan 70 kupon n tambah duit RM 149... kalo ada byk kupon bole dapat free jer dengan 210 kupon..... kalo yg x kupon pun bole beli jugak dgn guna 5 point + RM269...... harga retail Empress Bread Maker nie RM499.00.

gigih tau saya berusaha nak dapat kan nie..... target paling lewat bulan 5 sy dapatkan....

nak buat roti ala-ala gardenia tue butterscoth.. nak buat pizza.. nak buat roti berinti.. semua roti lah nak buat..... kami semua suka makan roti... apa saja roti lah.... dulu ada roti yg sedap sangat.. di jual masa jualan kat ofis nie, tp sekrg dah kureng sedap.... kalo dapat buat sndiri dari air tangan sy lagi best..... huhuhhuhu

x sabar nak dapatkan bread maker nie..... nak adun sendiri x berani, takut x menjadi :(


No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends