tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Tuesday 23 March 2010

3 hari 2 mlm di Comeron Highlands n Syukur Alhamdulillah

salam,

Syukur alhamdullilah.... aku masih lagi di berikn peluang utk meneruskn hidup, hmmmm just to share apa yg berlaku last saturday baru nie..... semua nya berlaku sekelip mata.... sungguh aku bagai bermimpi, dan ku panjatkan kesyukuran kerana masih lagi bernyawa utk meneruskan kehidupan seharian....

rancangan percutian ini pun x dirancang awal... yer lah dah cuti sekolah x kan x bawa anak2 g jenjalan kan... memang kami suka brjalan pun hehehheh kurang duit pun nk jln gak... ada aku kisah cak cak cak cak hehhehhehe kalo kurang duit so blanje mana2 yg patut pun kena cut lah kan....

berbalik ke story sebelum nie... we all gerak ke Comeron Highlands pada khamis pagi dlm kul 9.00pg dan smpai ke sana and check in rumah peranginan persekutuan kul 3.00 ptg... huhuhuhu lama kan... mana x nya berenti byk tmpat dgn cess farisya muntah.(cess tu sya sebut sbg princess)... lg info to share dgn u all, rumah peranginan tu aku hanya booking 2 hari sebelum g CH, gatal2 tgn booking on that time tup tup... booking berjaya utk 1 mlm.. dah jimat kan :)utk 1 mlm hnya bayar RM25 jer... huhuhu sungguh BERBALOI BALOI..... letak beg n rehat sekejap... n we all kuar for survey another hotel utk 1 mlm lagi.... g hotel TM, Sri Intan full... g strawberry park x termampu nk bayor.... at last dpt hotel bajet dkt brinchang... sebelah dgn pasar malam brinchang and masjid.....

merata lah kami berjln di sana, mana x nya dah 3 hari kan... sempat g kilang boh di ringlet....

tapi yg menjadi ingatan aku sepanjang percutian di CH nie ialah kami kemalangan kecil.... x tau nak story mcm mana tetapi aku bersyukur sesangat still hidup lagi saat ini... dan aku tersedar jugak dari mimpi duniawi ini....

aminnnn





2 comments:

  1. ala2 tomeynya qiera duk ats pokok teh tu...cute mute sesangat..muahhhh!!!hepy family daa..ni leh wat keluarga cth ni...hik hik:D

    ReplyDelete
  2. akak pun kalo kecik sikit nk dok ats pokok teh, tp apakan daya comey sgt hehhehee

    ReplyDelete

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends