tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Sunday 17 January 2010

ARE YOU FAT? ooooohhhhhh nooooooo

Assalamualaikum n salam hujung minggu,

baca blog saper ntah, trjumpa calculator bmi, sesajer calculate berat n ketinggianku n the result is NORMAL huhuhu ye ker??? i'm not fat but flabby... thats me, cara nak kurang kan flabby ku ini ialah exercise... n aku jarang sangat nak exercise. bukan x nak wat senaman cuma x tau bilakah masa yang sesuai utk aku lakukan.... huhuhuhu alasan kan? nak seribu daya

buat kawan2 aku dah letak calculator di blog, so bole lah every week kita check berat, so kita hati2 lah dgn pemakanan harian kita, tak semestinya kurus itu sihat, but its better kita dpt berat ideal with ketinggian coz senang nak bergerak and our body nak pakai lama hehehhehe :)

nie just ingatan bersama, aku sendiri pun kekadang over makan gak, bila mak masak sedap n bila balik muo or g jalan2 jumpa makanan yang sedap n susah nak jumpa huhuhu apa lagi over makan lah, lepas tue timbang berat n NAIK, then mcm2 perasaanlah tension, risau semua ada.

so aku pun bukan nak kurus pun, just in NORMAL weight

bye... salam....

No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends