tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Wednesday 27 May 2009

suaraku dah hilang.... Planning 4 next week aktiviti

n3 utk hari nie

salam semua... x abis2 dugaan yg ku lalui sepanjang berpantang nie... demam n batuk dah seminggu x ilang2, kali nie suaraku serak2 dan nyaris x suara... semalam pagi ok lagi, lepas balik ikut hubbyku antar akim ke sekolah, hntar sarung kusyen dan adik iparku "ajan" interview ke bangunan Sumber Asli, dan lastly ke AG n MOF utk booking TASKA di situ... SUARAKU HILANG... hmmmm saper suruh kuar dlm brpantang nie.... huhuuhuhu kalau mak aku tau nie, mau dia membebel2... nnti kuarlah ayat dia "berani sangat kuar2 nie, nie hantu tanah ikut" yer ker....

Malam tadi lagi teruk, langsung x suara... smpai kena cakap byk kali baru diorang faham... hehehhehhe... keadaan cuaca sekarang nie yang panas... sampai qiera nie pun dah pandai pilih tmpat, nak sejuk beraircond 24 hour :)sampai hubbyku kata kali nie, kita susah sikit nak jenjalan bawa anak coz si qiera nie x tahan panas cam anak kami yg lagi "2" tue... hmmmmm nasib lah labu.........

next week cuti sekolah... aku cadang nak balik kgKU yang jauh di "KOTA DAMANSARA", yer lah last week mak@nenek suruh tinggalkan cucu di sana aku x bagi, yer lah menyusahkan mak ajer... sebenarnya aku x leh brpisah dgn anak hihihih...... byk aktiviti yg aku nak wat n suamiku, yer lah dah nak abis pantang... suamiku ada ujian JPJ di Metro Driving Academy @ Kg. Melayu Subang dia ambil lesen B, Aku lak cam nak g makan kat BIG PLATE nak makan mushroom soup, masa ngandung Qiera memang nak makan kat situ, tapi x berkesempatan so dah abis pantang bole ajak hubby n mak abah g situ... cik nana jom g sekali..........

No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends