tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Saturday 2 May 2009

FAQIERA HADIRA nyaris admit spital coz jaundise

Assalamualaikum....
lama x update blog nie... hari nie masuk hari ke 11 aku berpantang selepas melahirkan anak ke3 aku.... hmmmmmmm dah 3 orang anak ek... pejam celik dah 6 tahun usia perkahwinan kami :)

kali nie... kurang sikit dugaan berpantang aku.. berbeza time farisya... berulang-alik aku ker spital... dengan kuning yg tinggi, dgn jahitan yg kureng kemas...

kali nie baby kena gak kuning.. masih under control.. yer ker? 29.4.09 kami bawa bby ke klinik SURAYA di Putra Perdana... 1st time ambil darah result tinggi gak.. dr suruh admit spital... kami KEBALKAN hati huhuhuuu esoknyer, 30.4.09 minta dr ambil lagi darah utk 2nd time... in case kalau tinggi gak... CONFIRM kami akan bawa baby ke spital...

Masa berlalu... dr kol bagi tau result x leh kuar coz 1st May lab tutup.. dr suruh kami g bawa baby ke spital gak dah x cara lain lagi... kami berdua punyalah susah hati memikirkan keputusan yg perlu di buat... kol mak, mak sedara sume cakap x pyh admit baby kat spital.. kata nyer LECEH... hubbyku lak lebih baik admit spital coz dr akan memantau keadaan baby sepenuhnyer... fikir punye fikir until kul 10 malam... klinik kol balik... result dah kuar, katanyer tahap kuning dah rendah.......ALHAMDULILAH maknanyer x pyh admit baby ke spital...

yg pasti ISNIN nie 4 may aku kena bawa bby ke klinik semula utk pemeriksaan semula... aku rela berulang-alik dari duduk di spital hmmmmm SERIK
Dua anakku memang admit di spital si abang "HAKIM" dekat seminggu dok spital dari hari pertama bersalin, yg si kakak "FARISYA" hari ke3 masuk balik spital sampai 2 hari gak ler.... AKU DAH SERIK

NIE GAMBAR BABY BARUKU FAQIERA HADIRA



No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends