tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Friday 17 April 2009

Program for this coming weekend

Esok, sabtu kul 9.00 pg ada appointment dgn DR. KHAMSIAH.. hopefully baby dlm perut sihat... Petang lak.. nak g umah KAK LONG kat Balakong celebrate birthday DEENA NUR FATIMA, DARWISH and utk ayah mertua ku sekali kot.... berkemungkinan besar mau sampai malam aku di sana... hehhehe :) so kesimpulannyer esok TAK YAH MASAK

Ahad lak ada course antenatal anjuran an-nur kat resindence hotel, UNITEN .. u all tau tak... walaupun aku nie nak brsalin for my 3rd baby.. nie lah 1st time aku g kelas nie... huhhuuuhhu x kisah lah... yg penting ILMU yg akan aku perolehi kan kannnnn kannnn .....



No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends