tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Saturday 11 April 2009

Aktiviti di kala menghitung Hari

Hari nie tak der wat aper2 pun... dok umah layan blog ler... hubby i tak de lak kat umah... dia g kedai dobi dgn HAKIM so aku kat umah jer berdua dengan anak dara si FARISYA... macam2 kejer dia buat, abis satu umah dia mengemas.... huhuhuu
kedian lah masukkan gambar ek... maner2 ntah folder simpan gambar anak2ku tue...

Just to share sarap pagi tadi aku masak chapati roll... rasa nyer mau dah kat 2 tawun x masak menu nie... sedap tau... nnti2 senang2 aku masukkan resipi n gambar dia yer, Lunch lak sempoi siot... aku goreng ayam n sotong ball makan dgn nasi panas2dgn kicap jer SEDAP tau... resipi org malas hehhehehheh :)

ok lah next time sambung daaaaa.... FARISYA dah ngamuk x layan dia...

No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends