tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Tuesday 10 August 2010

D.U.A

Assalamualaikum.........

byk story nak citer.... tp x brkesempatan nk update blog.....first nk ucap tq buat seseorg coz ajar sy cara nk tentang dgn hati.... yes, now sy dh praktik kan :) betul katanya, kita tau dia buat perkara salah n kita x hak nk suruh dia brubah.... sy x bole terlalu fanatik.... ok lah lupakan sajer k :)

hmmmm dh 2 bulan projek hubby nk ubah suai rumah kami n lastly dah 80% siap.... tu lah bajet x so kami buat sikit2, as normal human being, kehendak kekadang melebihi kemampuan.... so kami yg kurang kemampuan nie buat sikit2.... so rumah sekrg tunggang-langgang.....

bulan lepas pun dgn 2 princess kena chic pox...... n now 2 bulan kena uruskan anak bujang pulak...... n harapan saya 2 bulan yg diberi nie, memberi peluang utk saya dan hakim lebih memahami :)

selama 2 bulan nie, saya kena uruskan persekolahan KAFA. Kena pergi sekolah bawa makanan n baju salinan utk ke kelas KAFA....... yes, time ni peluang utk saya memberi tumpuan sepenuh kepada anak bujang nie....

n esok dah nak puasa, so azam ramadhan kali nie x nak membazir n nak tambahkan amal :)

SELAMAT BERPUASA SEMUA :)


2 comments:

  1. a good movement for u, kak..



    ha..ape lagi da alang2 renovate umah tu, mesti la kena buat open house!

    ReplyDelete
  2. yes za, feel better... thanks ajar akak hehehhe
    tu lah bajet ciput.... thn nie x wat open house... akak nk brjln rumah pengantin :)

    ReplyDelete

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends