tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Thursday 22 July 2010

R.I.L.E.K.S

salam n hi........

Alhamdullilah dah settle keje key in quarter 1.... so bole lah rileks sikit hehhehe.... update apa2 yg patut n tambah pengetahuan dgn search @ yahoo or google ilmu alam :)
sementara tunggu report Q2 sampai....

ckp dgn hubby dah boring tgk fb, wmc, blog, etc....... perkara apa yang lagi mencabar bole saya lakukan??? katanya bawa motor x boring...... rasa mcm nak cuba bawa motor hubby..... nak naik dgn dia takut.... tapi nak bawa sndiri lagi berani hehheehhe

sdg difikirkan..... one day saya akan bawa n yg takutnyer saya lak terover dari hubby. mcm mana tue hehehhehe.........

minggu nie aktiviti makan2 lagi.......... hmmmmmmmmmm mcm mana nak elak yer....
so weekdays di ofis lah makan ciput + save bajet

< it's not a diet.... it's a life changing commitment>

RAMADHAN AKAN MENJELMA........

2 comments:

  1. hahahahah za bleh bayangkan macam mana bila akak yang merempit ngan superbike tu!!!! :p hahahahah

    ReplyDelete
  2. hehhehhe akak pun x sanggup nak tgk :)

    ReplyDelete

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends