tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Tuesday 27 April 2010

REDHA

salam,

memang semenjak 2 menjak hati x keruan dan rasa something akan happen... and memang betul, ayah mertua kena wat operation kecil di Hospital KPJ, Kajang... Jumaat malam dia buat operation and mungkin rabu ini baru kuar spital and abah i sendiri pun kena cuci ibu jari tangan coz katanya ada pendarahan yg x berenti. sebelum tue dia nyaris pitam ketika drive kereta antar mak g kejer, check dr. BP tinggi!!! ohhhh tak tau mcmana perasaan ini, bila umur meningkat macam2 penyakit muncul.... kita yang masih sihat nie bila entah nak INSAF huhuhuhuhu

Doaku, semoga abah n ayah kuat semangat yer, makan ubat dan jangan fikir banyak k... anak2 semua dah besar pandai fikir mana baik dan buruk....

SAYANGILAH IBUBAPA KITA, TANPA MEREKA SIAPALAH KITA....

utk 1st quarter nie byk berita SEDIH yang aku terima, dan aku redha

KESUSAHAN & KESULITAN adalah laksana MUSIM DINGIN, BASAH DAN LEMBAB tidak disukai insan. Tetapi sesudah musim sejuk itulah tumbuh BUNGA-BUNGA yang harum dan BUAH-BUAHAN yang subur....

aku dah tanam tekad utk berubah.... kurangkan membuang masa, memang x bole buang masa pun, dulu ada dak princess nur star kejer bahagi dua kuranglah kejer, dah sekrg dia dh dpt kejer tetap, so aku kena duduk diam di tempat... NO MORE GOSSIP. yer lah bila fikir balik kadang2 Allah x beri apa yg kita doakan mungkin belum tiba masanya dan mungkin kita x bersungguh2 atau ada sebab lain, mungkin juga punca rezeki yg dikurniakan x digunakan di jalan yang betul, kadang2 mungkin aku nie tamak, memanglah rancang nak itu dan ini, tapi tanpa usaha kuat mcmana nk dapatkan :)

banyak bercakap pun susah gak kan, hehehhe tapi aku memang byk cakap, yer lah dulu time sekolah pemalu, dah kawin ada anak mulut pun suka mengomel mcm2 yerlah nak nasihatkan anak kena lah byk membebel, kalo buat dek karang esok aku yg menyesal x suda :)
aku janji akan kurangkan bercakap ok... kalo sesaper nak khidmat nasihat/pendapat bole dtg jumpa... utk sesajer ngomel2 terpaksa DITUTUP BUAT SEMENTARA WAKTU, SEHINGGA PENYELENGARAAN SELESAI :)
salah aku, suka sangat berckp,nasihatkan org pandai, diri sendiri pun x betul huhuh kan dah salah tafsir. betul ckp asrani, kita x bole nak puaskan hati semua org... so better keep quiet :) DOSA PUN KURANG

No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends