tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Wednesday 18 November 2009

Pak Cik yg KAYA DAN SOMBONG

salam,

macam mana nak mula n3 nie ek.... ntah lah, just to share pengalaman ptg smlm ketika hujan mula menitis di bumi... tika itu x lebat lagi, 1st perkara yg akan aku lakukan lepas kul 5 adalah g ambil qiera di taska AG... utk pengetahuan yg maklum dgn area putrajaya ni... nk ambil n antar anak ke taska AG amat "leceh" gak coz x disediakan parking yg specific so memasing ibubapa nie akan rushing n x ikut undang2 jalan raya... huhuhuhu termasuk lah aku nie :)

nak di jadikan cerita, smlm aku cuba utk menyelit di antara kereta2 yg ada itu... tak terperasan lah yg keter sebelah ada org.... so dia hon lah kat aku... n aku yg agak kebinggungan pun reverse lah balik n buka cermin kereta n dgn niat nk bertanya sama ada dia nak kuar or aku nak blok keter dia jap coz nk ambil anak kat taska, memang aku agak rushing gak ler dgn hujan renyai2 tue kan..... punye lah sombong pak cik tua itu... dia nengok aku marah dan tanpa kata2 kuar dari mulut dia, macam aku cakap dgn pokok kayu TUA jer... dlm 2 minit gak lah aku tunggu reaksi dia... n baru dia gerak kuar dari keter... memang aku tau salah aku suka2 nk block keter dia... dan geram gak dgn lain2 pak cik yg nk ambil bini di AG nie, dah tau x der parking... pandai2 lah nk parking menyerong sikit ker apa salahnya kan... so byk keter bole parking... x der lah aku smpai 2 3 kali pusing roundabout hehehheh :)

betapa sombong nyer pak cik itu, nengok keter x lah besar or gah sangat... huhuhuhu dia marah sangat kat aku... just luahan perasaan ketidakpuasan hati ini :(

nie time 2004, betapa slim nyer aku saat itu... time nie kat UiTM convo hubby




gambar kawinku 2003

 

 
 

enjoy the picture ya......


No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends