tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

Follow by Email

so sweet ^ __ *

Thursday, 5 November 2009

Aktiviti Minggu Lepas

Salam n Selamat Pagi kawan2....

Baru berkesempatan update utk bulan November punyer citer..... bz ya amat sangat.... minggu lepas penuh sangat dgn aktiviti n perkara2 yang kalau difikirkan oleh logik akal fikiran memang x masuk dek akal huhuhuu... alhamdullilah berjaya juga ku tempuhinya dan masih lagi meneruskan kehidupan ini bersama insan tersayang.... Alhamdullilah keluargaku telah selamat kembali ke Kota Damansara dari Langkawi pada 29 October sampai 2 November 2009.... akhirnya setelah menanti 10bulan terlaksana gak niat aku suruh mak n abah jenjalan ke sana, sepatutnya depa pergi berlima, adik lelaki tunggalku x dpt nk pergi disebabkan oleh perkara2 yang tidak mengizinkannya..... huhuhuhuhu

Bercerita percutian mak n abah, aku rasa agak kesian gak dgn depa nie.... mana tak pergi dah rileks kan naik AA pas tu hari Sabtu depa kena pulak naik feri ke kuala perlis utk tunggu adik yang naik bas dari KL ke PERLIS n stay pulak dekat perlis satu hari kan dah bertambah kos percutian mereka.... Hope depa enjoy g Langkawi n next time we all bole join ek.... tunggu qiera jalan dulu :)
mana tahan tiap2 tahun nak g LANGKAWI.... lari bajet hehehehe

opsss lupa lak nak citer kisah aku di sini hehhehehe sabtu lepas kami ada dua agenda yg perlu dilakukan dalam masa yang sama...... aku TERPAKSA merelakan berpisah sementara dgn hubby :( biasanya segala aktiviti kami akan lakukan bersama2... hehehheh :) hubby ku bersama farisya ke Kota Damansara utk antar adik lelaki tunggalku ke Pudu Raya.... aku pulak bersama Hakim n Qiera ke sekolah presint 14, Putrajaya untuk majlis graduasi budak2 pra-sekolah.... huhuhu sedih tau g nengok hakim convo mengalir gak ler dua titik air mata nie.... :(

Dan Ahad nyer aku ke Pandan Indah menghadiri kelas cokelat.... utk pengetahuan semua dah setahun aku mengidam nak g kelas nie..... dari aku ngandung, bersalin n qiera pun dah 6 bulan baru kesampaian hajat ku ini.... n thanks to hubby ku yang meRELAkan aku pergi class nie n dia sanggup jaga 3 org anak kami itu.... n upahnya aku bawa balik hasilan coklat yg telah aku buat n reka sendiri hehehhehe abis dah pun cekelat tue... x sampai seminggu pun... nnti ibu buat lagi ek... kami sekeluarga memang suka makan cokelat....

macam biase lah citer jer panjang lebar, gambo2 masuk kemudian yer.... 


No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends