tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Saturday 25 July 2009

English StyLE vs ZeN sTyLe

salam..

mata belum ngantuk gak tengok tv lak x rancangan menarik, sementara tunggu hubby ku balik dari kerja jenguk lappy yang dah lama x ku sentuh... aku baru jer lepas mop umah, membasuh baju, takut lak nak g sidai baju seawal 1 pagi nie so tunggu matahari menjelma esok ler...

sambil update blog nie aku nak search "zen style" lak.... one of pegawai kt ofis yg g tau pasal zen style nie... 1st time aku dengar dan yg buat aku nak tau sgt nie coz pegawai yg minat dgn "zen" nie adalah seorg LELAKI.... aku minat english style tapi cam maner nak wat yer.... x berkemampuan lagi nak beli barangan vantage... koleksi ciput kat umah nie ala-ala english style, itu pun aku cari yg murah jer beli kat romantika shah alam dan warta bangi.

hmmmm mata dah ngantuk lah pulak... siang nanti sambung cari info yer... dah kul 2 pagi daaa... selamat tidur n selamat pagi semua...

p/s : ayam depan umah dah berkokok..

No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends