tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

Follow by Email

so sweet ^ __ *

Friday, 24 September 2010

Story Raya Twenty Ten

salam bismillah,

baca blog sume citer pasal raya... nk citer tahap kemalasan yang melampau :)
tapi tahun nie memang raya sakan.... balik muo then ke kedah.... penat travel tp berbaloi lah dapat jumpa sedara-mara + jalan2 cari makan.... aktiviti yg saya suka takut hehehheheh

on the way balik dari kedah... 1st planning nk singgah makan mee ketam yg sedap+glamor kt area2 juru... perut still kenyang coz sebelum balik g kenduri kawin kat belakang rumah tok.... so pilihan kami g makan kt mee banjir udang mak teh kat kuala sepetang.... senang nk cari lagi2 hubby dh set gps utk kesana. bg saya yg 1st time makan sedap lagi2 oder yg mahal RM10 coz dia guna udang laut terasa kemanisan udang kalo yg RM6 udang bela..... nasi goreng udang pun sodap gak mcm x puas makan 1 mangkuk hehehhehhe mana tak udang yg banyak mee sikit jer.... memang betul la orang kata selak udang baru nampak mee :)

gmbr nie pun cilok dari adik n gmbr raya dari biras... gmbr dari saya kemudian ek

nie lah mee banjir udang mak teh

muka qiera baru bgn tido n ibu yg comot

tgh khusyuk meratah udang nyum nyum nyum 

setelah kenyang :)

1st raya @ Bukit Treh, Muar

anak2 n sepupu

open house last week @ taman rakan, kajang

adik makan roti jala



No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends