tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Friday 28 August 2009

sedih, gembira silih berganti

salam jumaat....

sejuk pagi nie... hujan seawal subuh pagi... membawa pelbagai erti buat kita semua... gitu juga buat kami sekeluarga... sedih, kecewa n terkilan dgn perginya "umi" Hajah Nurilam bt Ishak kami baru utk mengenali satu sama lain... tapi tuhan lebih menyayanginya... Semoga di tempatkan di kalangan orang2 yang beriman... Amin

ibu juga harap Qiera cepat sembuh yer dik.... dah 2 hari berturut2 aku bawa g klinik untuk sedut gas coz paru-paru qiera berkahak, batuk dia pun teruk gak mcm batuk org tua... mana tak nyer baru sembuh selsema selang sehari selsema datang balik huhuhuhu tu masalah yg kena tanggung kalau anak antar nursery... sakit yang sentiasa berjangkit-jangkit... hope adik kuat yer...

n aku ada gak dapat good news.... tak lama lagi 2 princess tue akan duduk satu nursery... yahhooooo :)

byeeeeeeeee



No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends