tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Wednesday 5 August 2009

my first decoupage

salam n selamat malam...

huhuhuhu akhirnya terlaksana gak projek decoupage nie... walau x cantik mana, aku puas ati ler dapat gak laksanakan projek nie walau bermacam rintangan yang ku harungi... almaklum melibatkan kos yg agak tinggi utk membuatnya... memang patut ler rege produk decoupage nie mahal... mana taknya melibatkan masa, kreativiti, tumpuan n etc.

nie bahan asas utk org yg 1st time nak wat decoupage, beli kat suesafia@wmc rege RM55


tin n botol yang aku simpan utk wat decoupage
p/s: sebenarnya dah brtimbun tin biskut nie aku simpan...


tara...... nie hasilnya hmmm x puas ati coz tisu x cantik n tergopoh2 nak siapkan coz qiera dah nangis nak susu ibu....


suamiku yg baik buatkan rak utk letak2 koleksi ala2 english style... nie tgh keringkan kat luar...


nie dah digantungkan di dalam umah.... nak siapkan rak nie pun makan masa setahun gak huhuhuhu


No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends