tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

Follow by Email

so sweet ^ __ *

Wednesday, 23 October 2013

BIRTHDAY

Salam bismillah...

hiiiii korang..... lama nyer x up date story dalam nie.... 

malas nak type panjang2 yer..... so masuk entry fresh lagi... citer lama2 perap kan dulu :)
semalam @ 22 Oktober... birthday abg i yg ke 3* bertambah lagi umur yer.... 

ini semua keje ibu dia... baru sampai rumah, dah terus potong kek
nie lah buah hati saya
alhamdulillah sy di amanahkan dgn 1 hero 3 heroin

 anak saya yang no. 2 suka bertudung
minta tolong ambil barang dalam kete pun dia capai tudung

 bila bergambar mcm2 gaya ada
x pernah ready

 kek semalam snowy cheese kek
citarasa mestilah dari saya
memang setiap birthday menjadi tugas wajib saya membeli kek
yg biru tu patut tulisan
HAPPY BIRTHDAY AYAH
melekat dekat kotak tue yg x nampak dh rupa tulisan

dalam masa 15 minit... di makan oleh 5 mulut
hehehehehe
saper yang makan banyak tue

 HAPPY BIRTHDAY ABANG
SEMOGA DI TAMBAHKAN USIA DAN AMALAN
DIKUATKAN IMAN
DIKURNIAKAN KESIHATAN YANG BAIK
DIBERKATI REZEKI
DITABAHKAN HATI
SEMOGA MENJADI SUAMI, AYAH YANG DI REDHAI

aminnnn






1 comment:

  1. hehe..Eh sama besday abg kita pun bintang LIBRA..tp 20hb Oct :)

    x aci arr tiap kali besday ibu yg pilih kek mcm ibu je sorang yg nak mkn kek..kekekek :))

    ReplyDelete

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends