tq.... sudi klik ^_*

"Terima Kasih Sudi Jengah Blog Saya"

Tujuan blog ini di tuliskan adalah untuk merekodkan segala kenangan terindah dalam meniti kehidupan harian.... Kisah suka, duka, pahit, manis silih berganti membuatkan saya menjadi seorang yang tabah, cekal dengan semua ujian Allah S.W.T

Sebagai manusia yang tidak sempurna, MAAF di pohon andai tulisan/luahan/bicara saya menyentuh perasaan.

mencari hadiah utk insan tersayang.... klik sini utk surprisekan mereka

teRimA kaSiH kaWan-KawAN ^ __ ^

Salam, Tinggalkan LiNk anda utk sy TerjaH seMuLa ^ __ ^

so sweet ^ __ *

Wednesday 23 June 2010

Jawatan Kosong

salam 1 malaysia....

x tau nak wat aper lunch nie, nk makan x bole lak coz i puasa. nak g tgk adik, BEST gak tp bila dh turun nk naik payah pulak :) so update blog yg tgh bersarang lah :)

percaya x it was my last posting in this blog..hehehhe no it's not, oh coming soon yea... in process :)
malas nak update story .... saya berubah ker????? yes, betul lah saya dah berubah :) apa yg sy berubah???? ANTARANYA

1) habit makan harian saya dah berubah (DIET LAH)... yer lah takut lah badan naik, umur dah meningkat, penyakit pun mula2 nak dekat... sebelum lupa diri baik jaga
2) saya dah kurang bercakap (yes, coz ada yg x suka sy ckp byk kan hehhehe)
3) yg paling best, kalo ada ape hal dah x cari salah orang dah, cari salah/silap sendiri dulu baru cari salah org lain hehehhe... tau org tu wat salah pun, buat x tau jer... dulu sy selalu bantah kalo rasa x betul. now, no more k....
4) dulu selalu nk jaga hati org n ikut mood org sekrg x nak dah... cukup dgn karenah anak2 yg makin membesar :)
5) dulu nampak saya lembut kan :) sekrg dah garang ek, takut tak hehehheh mak pun ckp sy garang sesgt k.... murni pun ckp i skrg sensitif hehhehe sikit lah normal human kan :) sesekali hati terusik gak,
6) sy dah tak tangguh buat keje coz dah x nur.... sy kena wat sndiri ye... keje dah byk, tp berbaloi lah dgn jawatan n gaji yg diterima... sbg manusia biasa, kdg2 curi tulang gak g cuci mata @blog, WMC n etc
7) dulu sy kurang melawan bila arahan diberi, x boleh buat pun kata boleh... now, x dah, apa yg sy x mampu buat, i berterus-terang, kadang2 cara perbuatan gak :)
8) sy tgh berusaha menutup aurat... kalo dulu pakai tudung pun x mcm pakai tudung :( now dah x nmpak rambut k, keluar dah pakai long sleeve but still with jeans :(
9) yg more important, Allah masih sayang kan saya, dan beri saya peluang utk meneruskan kehidupan dan berubah...... so sy tgh usaha menjalankan kehidupan sbg manusia brlandaskan ajaran ALLAH...
10) now setiap saat keluarga lagi penting yer....susah senang bersama2 n more important jaga lah maruah suami, x semua story bole cerita k.....hidup bagai roda, kadang kita diatas kadang di bawah, suka duka silih berganti :)

just to share...... jawatan kosong yang perlu diisi...... nauzubillah




No comments:

Post a Comment

^__*

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

TQ

Ai, takkan tengok je.:) TQ, friends